Hae liikenneohjaajakoulutukseen!

Julkaistu 31.01.2017

Työ on vastuullista ja vaihtelevaa kolmivuorotyötä. Tehtävä vaatii sinulta hyvää paineensietokykyä, sillä työssä joudut reagoimaan myös äkillisiin tilanteisiin nopeasti ja harkiten. Työ sisältää runsaasti yhteistyötä eri toimijoiden kanssa, joten sinulla tulee olla hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö- ja asiakaspalvelutaidot. Liikenneohjaajan työtä tehdään aamu-, ilta- ja yövuoroissa.

Edellytämme sinulta vähintään 18 vuoden ikää, ylioppilastutkintoa tai soveltuvaa ammatillista tutkintoa sekä kokemusta työelämästä. Lisäksi sinulla on hyvä terveys, erityisesti hyvä kuulo ja virheetön värinäkö. Rekrytointiprosessimme käsittää perusmuotoisen turvallisuusselvityksen. Edellytykset perustuvat laissa rautatiejärjestelmän liikenneturvallisuustehtävistä kirjattuihin kelpoisuusvaatimuksiin, jotka löydät Trafin sivuilta osoitteesta: http://www.trafi.fi/rautatiet/saadokset/kansalliset_maaraykset#Kelpo

Suoritettuasi kahdeksan kuukautta kestävän koulutuksen hyväksytysti tarjoamme sinulle haasteellisen, mielenkiintoisen ja itsenäisen tehtävän sekä hyvät henkilöstöedut kehittyvässä ja vakaassa yrityksessä, mukavien työkavereiden joukossa. Tehtävät sijoittuvat Helsinkiin, Tampereelle, Kouvolaan ja Ouluun. Hakulomakkeella voit esittää paikkakuntatoiveesi.

Vuonna 2018 valmistuvat liikenneohjaajat palkataan aluksi osa-aikaisiksi, jolloin jokaiselle luvataan vähintään 50% jakson tunneista ja ohjauspalvelun työtilanteen mukaan täyteen tuntimäärään asti. Kun ohjauspalveluissa vapautuu kokoaikaisia tehtäviä esim. eläköitymisen takia, niitä täytetään osa-aikaisista liikenneohjaajista.

Hakuaika liikenneohjaajakoulutukseen on 12.2.2017 asti. Koulutus alkaa syyskuussa 2017 ja se kestää 8 kuukautta.

Valintapäätökset pyritään tekemään juhannukseen 2017 mennessä.

Hakulomake: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?f12c0d5b&lang=fi-FI